Katastrofa: Ženska na položaju

Predvsem evropski kontinent se rad hvali s svojo neseksistično in enakopravno obravnavo tako moškega, kot tudi ženskega spola. 

Ženska je na prvem mestu lepa, materinska, ljubeča, pohlevna, skrbna žena. V postelji pa dobra ljubica s popolno postavo ali telesom.  Seveda ženska tudi vedno brezplačno priskoči na pomoč, saj je pravo prvinsko empatično bitje, ki ji je na prvem mestu v njenem življenju dobrobit drugih. Doma je ženska tudi prava gospodinja, ki  poskrbi za lagodno brezskrbno domače udobje svojih najbližjih. In seveda je ženska pogosto samo okrasek svojega moškega. 

Vsi ti stereotipi o popolni ženski za moško domače udobje in urejenost potomstva ter skrb za uspeh moških nekje zadaj v senci in brezimenosti, naj bi bili samo še zapisano zgodovinsko preteklo dejstvo.

Zato mi ni povsem jasno zakaj se ženske kandidatke za družbene položaje presoja v prvi vrsti po njihovem izgledu, kjer je na prvem mestu njena lepota, ki izvira iz ličenja, posebne frizure, visokih petk, ekskluzivne kreatorske obleke, ki jo vsekakor menjava vsaj dnevno, ne samo priložnostno. Vsekakor pa nikoli ne obleče ponovno iste obleke. Ženske izobrazbene in delovne reference v poslovnem okolju ob takšnih prvotnih zahtevah za ženske, ki jim uspe zlesti iz domačega ognjišča,  izgubijo svojo vrednost in se prav seksitično razblinijo.

S takšnimi sodbami in zahtevami za želeno  žensko javno in poslovno podobo, pa seveda ženska postane tudi katastrofalno neželeno drago potrošniško bitje v družbi in tudi v poslovnem svetu. Za nekatere pa ob ženski kandidaturi za družbeni ali poslovni vodstveni položaj, dobi ženska podobo tudi katastrofalnega bitja, ki je izgubilo vso svojo seksipilno naravno ženstvenost. In seveda lahko dobi tako ženska zaradi vseh teh zahtev o ženski zunanji urejeni podobi, tudi  podobo katastrofalno dragega kadra.

Poslovni in nasploh družbeni svet je še vedno prežet tudi s spolnostjo. Tako je ženska, ki vstopi iz domačega okolja v poslovni ali nasploh družbeni svet, še vedno presojana preko spolne privlačnosti poročenosti in materinstva. In so seveda lahko za ženski kader to prve najpomembnejše reference za zasedbo družbenega ali poslovnega položaja.

Tako lahko ob takšnih sodbah žensk, ki vstopajo v poslovni svet, ugotavljamo, da se vsi ti stari stereotipi o ženskah, še vedno vztrajno pojavljajo v naši neseksistični družbi, ki temelji na enakopravnosti spolov. In seveda prav pridejo vsem moškim kandidatom za enak družbeni položaj ali pa pozicijo v poslovnem svetu. Ne glede na dejstvo ali te stare stereotipe ustvarjajo ženske same ali pa moški. Ali pa je ta stereotip ženske enostavno kvazi zgodovinski stereotip in enostavno prastara vsiljena podoba ženske kot družbenega bitja. Seveda naj bi bila to ekvivalentno tudi podobi ženske prvinske namembnosti obstoja, ki se vleče še od Adama in Eve ter nastanka planeta Zemlje. 

Seveda ne vem, zakaj mi takšne debate padejo na misel, ko je Slovenija dobila prvo predsednico države in berem prve ocene njenega uspeha na volitvah. In seveda opažam vso medijsko pozornost, ki je usmerjena na žensko, ki je končno dosegla tudi enega od najvišjih položajev v naši družbi. Če bi bil ta ženski uspeh nekaj  normalnega v našem vsakdanjem družbenem in poslovnem  življenju, si najverjetneje ne bi njen "ženski" uspeh preboja v naši družbi ali pa bolje rečeno njen uspeh preboja v  moškem družbenem in poslovnem vsakdanjiku, prislužil takšne medijske pozornosti.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tujci in Slovenci

Človeštvo v 2025

Destrukcija konfliktov